sábado, 3 de agosto de 2013

Barcelona loved me and I love her back


Ahir vaig quedar amb la meva amiga Marina per dinar pel centre. 

La Marina i jo van tenir la oportunitat de conèixer-nos a Holanda, ella estava fent un erasmus a la Willem de Koning a Rotterdam i jo estava en el meu segon any d'ArtScience a la KABK a Den Haag. Ens vam conèixer a través de la Victoria que estava d'erasmus a la meva facultat i savia que una altre catalana parava pels països baixos perquè les dues estudiaven a Belles Arts a Barcelona fins el moment.

És sempre un gran plaer quedar amb ella i que m'expliqui les seves mogudes i inquietuds amb la fotografia, igual que jo li puc explicar les meves amb el vídeo o film.


El cas és que la Marina em va voler ensenyar una joieria/galeria que hi ha al gòtic que jo no havia visitat mai abans. Hem va dir que era sorprenent però fins que no ho vaig veure amb els meus propis ulls no m'ho vaig creure. És la millor joieria i a la vegada galeria que he vist en la meva vida. Des d'arracades poperes en forma de paper de WC, gelat, ossets de peluix fins els més delicats braçalets amb forma de fulles amb el més mínim detall del patró orgànic.



És una visita obligada!!!


La basilica galeria
c/ Sant Sever 7

Molt a prop de l'encantadora plaça de Sant Felip Nerit!

No hay comentarios:

Publicar un comentario